دخترانه های صورتی

خرید بک لینک
من عاشق رنگ صورتی امهروقت دوستام چیز صورتی نشونم بدن جیغ میزنمهر وقت یه چیز صورتی ببینم احساساتی میشمهمه جامدادام همه پاک کن هام همه مدادام صورتی انانقدر دیونه رنگ صورتی ام که هیچ کس نمیفهمهاما تابه حال مانتو صورتی نخریدمتابه حال شلوار جز سیاه نپوشیدمشال صورتی ندارمحتی کفشمم صورتی نیمانتو ها یه میلی هم بالا زانوم نیتا حالا جز شلوار راسته ودمپای سیاه نپوشیدمجز مقنعه کراواتی سرم نکردمتا حالا لاک نزدم واس بیروونتا حالا تل نریختم واس بیرونتولد بهترین دوستم که عاشقشم بودهمه مدرسه رفتن تولدش مامان من نذاشتهیچ کدوم از عکسام دست هیچ کس نیستبا کل هم سن وسال هام متتفوتمعقایدم با همشون دخترانه های صورتی...

ما را در سایت دخترانه های صورتی دنبال می‌کنید

برچسب: میکنم, نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 5:48

سلام

ازمون نمونه رو دادم

وفکرم راحت شد

اما حالا فکر قبول شدن یا نشدن از تیزهوشان

معدل کل ام هم شد19.94

اما اگه درنیام

ولی خدا هست

خدا میبینه منو

اگه نظری داشتین

پست پایین درخدمتتونه

باتشکر

دخترانه های صورتی...

ما را در سایت دخترانه های صورتی دنبال می‌کنید

برچسب: سلام, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 5:48

وای وایحالاواییی وایییازنمونه هم دراومدموا ی خداچاکرتمحالاخودم انتخاب میکنم نمونه یاتیزهوشانوای ازحالادلم برای ارم تیزهوشان رومچ دستم رولباس ضعف میرهخیلی منحرفی کیمیامن توش نوشته بودم ابجیینی اونایی که مستجرن اله اینانمن نمیخواستم فقط اسمشو بیارممنحرفنچ نچتو واقعا منو نمیشناسی مثل اینکهتو که رفیق شفیقمینچ نچمنحرف دخترانه های صورتی...

ما را در سایت دخترانه های صورتی دنبال می‌کنید

برچسب: ازنمونه,دراومدم, نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 5:48

صفحه بندی